Buscar este blog

Cresta de la Seda

Sortida del 18 de febrer

¡Cresta de la Seda!

Ens dirigim al bonic poble de Pratdip.

Res més arribar i veure que el poble està ple a causa d'una cursa popular, ens dirigim a la sortida del poble per aparcar ja que la nostra ruta, a més de divertida i espectacular, és circular.

Gran part del recorregut ens porta per llocs una mica aeris, la qual cosa ens permet gaudir de vistes panoràmiques.

L'objectiu de la ruta és arribar a la Cresta de la Seda. Amb alguna ajuda de cadenes (Pas dels ciscos) i cordes i malgrat el vent que bufava, tots pugem amb destresa.

Arribem a una gran explanada i decidim tirar cap a la canal de Cavall Bernat per fer cim en ell.

Amb l'ajuda d'una cadena anem superant la canal fins arribar al cim.

Tornem sobre els nostres passos i de tornada passem per la Roca dels Esperits, la font de la Carabassa i el mirador de la Ventosa.

Ha estat una sortida oberta on Maria i Ricard ens han acompanyat juntament amb els 10 socis (Juanjo, Joan, Conchi, Carles, Mari, Antonio, Lele, Alba, Wifred, Antonio Guti). Hem tingut una matí molt agradable amb noves incorporacions, rialles, converses i, com no, una parada tots junts per gaudir d'un àpat ben merescut.

Gràcies per compartir moments i passió.