Buscar este blog

20 de febrero de 2023

CANAL DEL LLORER I SERRAT DELS PENITENS.

DIUMENGE 22 DE FEBRER DEL 2023

SECIÓ DE MUNTANYA AMB ENCANT

El passat 22 de Gener del 2023 la secció de muntanya vem anar a Montserrat.

Un nombròs grup de socis, en cocret 11 persones vam comença deixant els cotxes a l'aparcament de Collbató,des de allà vàrem anar a buscar el camí del Clot de la Mònica i amb forta pujada fins al trencall cap els Pollegons i Sant Joan . Agafarem el camí cap els Pollegons i un cop al llit del torrent del Migdia ens vem desviar cap la Canal dels Llorer.

Personalment la vaig trobar força més dura de lo que recordava d'altres cops,deu ser cosa de l'edat.
Un cop acabada la canal i decendits fins el camí nou de Sant Jeroni i passats per
sota de la Gorra Frígia ens desviem cap a Santa Magdalena,passant per les escales de Jacob,Sant Onofre i Sant Joan,i visita a l'Ermita de Santa Caterina. Desde l'Ermita ens desviem a buscar la Cova i la Bauma dels Penitens.
Ens posem els aparells per rapelar i ens decidim a baixar per les Agulles dels Penitens .

Quatre ràpels, si no recordo malament,alguna desgrimpada i grimpada i sense
gaires complicacions i amb força rapidesa ja estem al Camí Vell de Collbató a Montserrat. Agafem la drecera dels graus i en poquet tornem a estar als cotxes.
Sortida maca pe racons com sempre màgics de Montserrat,bon ritme i tothom desprès de un vermut a dinar a casa.

Sortida feta per: Ricard,Salva,Amparo,Gonza,Montse,Antonio,MariCarmen,Lele,Conchi I Santi